Inici
TEATRE | Quatre dones i el sol (Jordi Pere Cerdà)
Hora:
En funció de la sessió
Lloc de representació:
Teatre de Sarrià (2 sectors)
C/ Pare Miquel de Sarrià 8 (Barcelona)
Data
Hora
divendres, 24 de febrer de 2023
20:00
Compra
dissabte, 25 de febrer de 2023
20:00
Compra
diumenge, 26 de febrer de 2023
18:00
Compra
Descripció
Una obra que ens transporta cap a l’any 1943. La Segona Guerra Mundial ha trastocat les vides de tot un país i ha empitjorat les d’aquest poblet del Capcir aïllat per la neu, el fred i la broma.
Els joves del poble són a la guerra, i el Jan, el pare, ha anat a buscar un mosso per ajudar-los en les tasques del camp.
L’arribada del nou mosso desperta els desitjos més íntims de les dues joves de la casa, que el veuen com una porta oberta a les seves ànsies de llibertat: l’Adriana, filla de la Margarida, i la Bepa, la dona del seu fill, que ha estat empresonat en la lluita armada.
Autoria:
Jordi Pere Cerdà
Direcció:
Joaquim Campanyà
Actuen:
Fefa Freixa Terricabras, Isa Freixa Terricabras, Mercè Pérez-Desoy Fages i Núria Fíguls Fernández
Grup de Teatre del Centre de Sarrià
Sortdedau
Aquesta web utiliza Cookies tècniques, de personalització i anàlisi, pròpies i de tercers, per facilitar-li la navegació de forma anònima i analitzar estadístiques de l'ús de la web. Considerem que si continua navegant, accepta el seu ús.
Tancar
Avís legal