Venda d'entrades

DOCUMENTAL | Les mans d’Alícia

Dimecres 29 de novembre
Teatre de Sarrià (2 sectors)
C/ Pare Miquel de Sarrià 8
Barcelona
Gestiona
Centre i Teatre de Sarrià
932039772
secretaria@centredesarria.cat

DOCUMENTAL | Les mans d’Alícia

Dimecres 29 de novembre

Data Hora
29
Novembre Dimecres
20:00 h
Comprar

Una història de passió per la música i un viatge per descobrir la que va ser una de les millors pianistes del segle XX: Alicia de Larrocha.

Les mans d’Alícia (2017) és el retrat humà i artístic d’Alícia de Larrocha (1923-2009), d’una vida dedicada a l’estudi i al perfeccionament musical, tasca reconeguda amb multitud de premis que no van pertorbar mai el seu objectiu: interpretar amb el màxim rigor i fidelitat les partitures. Personatges de renom internacional com Joaquín Achúcarro, André Previn, Maria João Pires o Martha Argerich parlen de la seva tècnica, de la seva passió i dels motius pels quals va ser considerada una de les millors pianistes del segle XX.

Aquesta és la història d’una artista de mans petites, admirada i estimada internacionalment, una història de passió per la música i un viatge sobre el poder del desig per descobrir la dona més enllà de la pianista.

Gestiona
Centre i Teatre de Sarrià
932039772
secretaria@centredesarria.cat